FQA

Zijn alle prijzen inclusief btw?

Alle vermelde prijzen in de webshop zijn inclusief btw.

Wat is de levertijd van bestelde producten?

De bestelde producten zijn binnen 2 werkdagen bij je thuis, indien het product op voorraad is.

Ik heb een verkeerd afleveradres aangegeven, wat nu?

Indien jouw bestelling nog niet verstuurd is kan het afleveradres nog gewijzigd worden. Neem daar contact met ons op het telefoonnummer
06-11449196 of per email info@bijouprestige.nl

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je kan bij ons betalen met iDeal. De volgende banken zijn hierbij aangesloten: ABN AMRO, ING, Rabobank, ASN Bank, Friesland Bank, Regiobank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers of SNS Bank. iDeal is veilig, snel en makkelijk!

Vooruitbetaling

Je kan je bestelling ook zelf overmaken d.m.v. een bankoverschrijving.
Je kan het totaal bedrag overmaken naar Ibannummer NL51 INGB 0004 2587 60  t.n.v. Bijou Prestige. Vermeld bij de overschrijving je bestelnummer. De bestelling wordt dan naar jou opgestuurd als de betaling bij ons op de rekening is bijgeschreven. Je krijgt hiervan een melding per e-mail.

Kan ik ook achteraf betalen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk bij ons

Kan ik met waardebonnen en/ of cadeaubonnen betalen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk bij ons.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij ons zijn de verzendkosten € 2,50, bij bestelling vanaf €30,- word er geen verzendkosten gerekend.

Hoe kan ik een product retourneren?

  1. Je dient binnen 24 uur een email te sturen naar info@bijouprestige.nl, waarin je aangeeft het artikel terug te willen sturen en wat daar de rede voor is. Je brengt het pakket naar een PostNL afleverpunt. Het afleverbewijs dien je goed te bewaren!
    Je stuurt het retourformulier mee met het pakket.
    Als je retourzending binnen is ontvang je een bevestiging per mail
    Het totaalbedrag exclusief verzendkosten zullen asap, maar binnen 14 dagen, worden teruggestort op het ibannummer dat vermeld staat op het retourformulier.

Hoe kan ik een product ruilen?

Indien je een product wilt ruilen dan maak je hiervan een melding door te een email te versturen naar info@bijouprestige.nl.
Indien je het product ruilt voor een duurder product dan dien je het verschil bij te betalen.

Zijn er kosten verbonden aan ruilen of retourneren?

Als je het pakket verstuurd via PostNL betaal je alleen de verzendkosten.

Ik heb een product ontvangen die kapot is. Wat doe ik nu?

Het is zeer vervelend als zoiets gebeurd. We proberen dit te voorkomen d.m.v. kwaliteitscontrole. Als je onverhoopt toch een kapot product ontvangt neem dan contact op met ons op het telefoonnummer 06-11449196.

Ik heb een klacht, waar kan ik die melden?

Indien je klacht hebt over een product over de gang van zaken neem dan contact met ons op het telefoonnummer 06-11449196 of een mail te sturen naar info@bijouprestige.nl. We proberen dan samen tot een oplossing te komen.

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co